בשנים האחרונות, עם התפשטות הבשורה על מומחיות ברמה עולמית ומחירים ללא תחרות, יותר ויותר ישראלים בוחרים לטוס ולעבור השתלת שיער בחו”ל על פני השתלת שיער בארץ. בין האופציות הפופולריות כיום ניתן למצוא ישראלים שעברו השתלת שיער בהודו, השתלת שיער בטורקיה או השתלת שיער בקפריסין.

אם כן, פעמים רבות אנו נתקלים בשאלות הבאות:
אני מעוניין לעבור השתלת שיער בחו״ל, למה לעבור דווקא השתלת שיער בהודו ? למה לבחור ב-Darling Buds ? למה לא לעבור השתלת שיער בטורקיה קפריסין או בישראל?

כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה הכנו לכם רשימה של טיפים מנצחים:

למה חשוב לשים לב כשבוחרים היכן לעבור השתלת שיער בחו״ל?

1. מרפאות שונות מבטיחות “אחריות להשתלה חינם לכל החיים במידה וההשתלה לא מצליחה”!
זכרו – השתלים שלכם הינם המשאב היקר ביותר שלכם! שום הון שבעולם לא יוכל להחזיר לכם שתלים שבוזבזו ולא צמחו היטב לאחר השתלה כושלת שבוצעה ע”י רופא לא מיומן! עליכם לשאול את עצמכם, במידה ולא תהיה מרוצה מתוצאות ההשתלה ומאחוז נמוך של שתלים שנקלטו, האם הוצאה נוספת של שתלים היא מה שיפתור לכם את הבעיה..? לכן, הדבר החשוב ביותר עבורכם הוא לחקור לעומק את המומחיות וההמלצות המופיעות עליו ברשת מרחבי העולם (ולא מהאתר המפרסם אותו כמובן…).

2. איך אפשר לדעת האם הרופא הוא באמת מומחה כפי שכתוב באתרים?
כלל ברזל פשוט הוא – אין הנחתום מעיד על עיסתו! למה הכוונה? כדי לעמוד על טיבו של הרופא יש לבדוק את ההמלצות עליו באתרים ובפורומים השונים בתחום מרחבי העולם. מומלץ לערוך חיפוש מסוג זה בשפה האנגלית דווקא כדי להתרשם בצורה מקיפה יותר מיכולותיו של הרופא.

3. חשוב לבדוק מי הוא הרופא שבפועל יבצע את הניתוח
שמות גדולים של רופאים ידועים מתנוססים בפרסומות שונות להשתלות שיער בחול, אך שימו לב – אין הדבר אומר שהוא זה שיבצע את הניתוח שלכם!
האם אתם באמת יודעים כי הרופא המופיע בפרסומת הוא זה שבפועל יבצע את הניתוח במרפאה? האם הרופא הוא זה שיוציא מראשכם את השתלים (פעולה הדורשת מיומנות גבוהה לקבלת תוצאות אסטטיות) או שמא צוות הטכנאים שלו? האם צוות הטכנאים שיסייע בניתוח הינו צוות מיומן וקבוע או שמא הניסיון נצבר על ראשכם? כמה ניתוחים מבצע הרופא בשנה?
חשוב לשאול שאלות אלו בטרם תבחרו היכן לעבור השתלת שיער, שמא תגלו זאת במועד הניתוח ותתאכזבו.. מרפאות רבות יתחייבו ל”מומחים בעלי שם עולמי בהשתלות שיער”, אולם יתקשו לספק תשובות פשוטות לשאלות אלו, וכאשר האזור התורם שלנו ומס’ הזקיקים בראשנו מוגבל, לא נרצה לקחת סיכון…

4. פגישה אישית עם מטופל שעבר השתלת שיער אצל הרופא המיועד.
מעבר לבדיקת ההמלצות הכתובות והתמונות באינטרנט, חשוב לראות בלייב תוצאות של המומחה אצלו אתם מיועדים לעבור השתלת שיער בחול או בארץ.
למה חשוב להיפגש פיזית עם מטופל? תמונות לפני ואחרי פעמים רבות עוברות עריכת פוטושופ, מצולמות מזוויות שונות ובתאורה שונה וכו’. או במילים אחרות הן אינן משקפות את המצב האמיתי, בפגישה אישית ללא עלות וללא התחייבות תוכלו לפגוש פנים אל פנים נציג שעבר השתלת שיער בחו״ל, במרפאת Darling Buds בהודו ולהתרשם בעצמכם!

אם כך, למה לעבור השתלת שיער בהודו ?

• רופא מומחה בעל שם עולמי שעבר הכשרה בארה”ב בעל המלצות מאתרים ופורומים שונים ברחבי העולם!
• פגישה אישית עם מטופל שעבר השתלת שיער אצל ד”ר בהטי ללא תשלום וללא התחייבות!
• השתלה המבוצעת ע”י הרופא עצמו הספיצי!
• צוות טכנאים מסייעים בעל נסיון של שנים במרפאה!
• מרפאה פרטית בעלת שם עולמי בתחום!
• ליווי מלא וקשר ישיר בעברית של נציג ישראלי
• מחירים נוחים לכל כיס שלא באים על חשבון האיכות!
• השתלת שיער במראה צפוף בשילוב עם קו שיער טבעי!
• השתלת שיער בשיטת FUE ללא צלקות לינאריות, השיטה המומלצת והמתקדמת ביותר!
• היום השתלת שיער בחו״ל קרובה מתמיד – טיסה ישירה להודו במרחק 5.5 שעות בלבד במחירים נוחים!
• ליווי צמוד של נהג מטעם המרפאה לכל אורך השהות!
• אפשרות לשלב טיול בהודו או בתאילד לפני/אחרי השתלת השיער.
• תמיכה מלאה בנושאי האדמיניסטרציה השונים: הזמנת טיסות, הזמנת בתי מלון מומלצים (במחיר מוזל ללקוחות המרפאה!)

מטופל מגרמניה שעבר השתלת שיער בחו״ל, במרפאת Darling Buds בהודו:

לתאום פגישה אישית ללא עלות וללא התחייבות עם נציג ישראלי שעבר ניתוח אצל ד”ר בהטי התקשרו עכשיו: 0584664664