מרפאת Darling Buds בניהולו של ד”ר טג’ינדר בהאטי, הממוקמת בעיר צ’אנדיגאר, הודו, נחשבת כיום לאחת המרפאות הבינלאומיות החדשניות והמובילות בעולם. הקליניקה היא בין היחידות בעולם המוקדשות לחלוטין להשתלת שיער בטכניקת FUE – הוצאת זקיקים ללא צלקת ליניארית בעורף והשתלות שיער גוף בטכניקת BHT.

מרפאת Darling Buds היא המרפאה הראשונה בעולם שביצעה את המעבר מ- 100% ניתוחי השתלת שיער בטכניקת FUT ל-100% השתלות שיער FUE ו-BHT, כך שמשנת 2009 לא מבוצעים ניתוחי השתלת שיער מסוג FUT במרפאה כלל.

העובדה שאנו מתמקדים אך ורק בטכניקת-FUE ו-BHT, איכות המנתח (המבצע מאות השתלות שיער בשנה) ומיומנות הצוות, מובילות לתוצאות השתלת שיער במראה טבעי, מלא ומעורר קנאה פעם אחר פעם. כיום השתלת שיער בחו״לֹ, בשיטת FUE היא הבחירה המובילה של המטופלים, כמוך וכמו רבים אחרים.

אנו ב-Darling Buds מספקים ליווי מלא ע״ נציג ישראלי בשפה העברית לאורך כל התהליך – החל משלב ההתייעצות עם הרופא וההכנות בארץ, ועד לנחיתה בשדה התעופה בחזרה לארץ.

אנו במרפאה מאמינים כי זכות הבחירה היא בידיי המטופל!
לכן, אנו מפרידים באופן מוחלט את עלות השתל ממחיר השירותים האדמיניסטרטיביים (בית מלון ונסיעות), זאת כדי לבנות את החוויה המושלמת עבורך!
עם זאת, המרפאה תדאג לליווי מלא הכולל איסוף ע״י נהג פרטי מטעם המרפאה מרגע ההגעה להודו, בעלות סמלית לנוחתים בדלהי (5.5 שעות מנתב״ג) או ללא תשלום במידה ותבחר לנחות בצ׳נדיגר (45-60 דקות טיסה מדלהי). כמו כן, נשמח לתאם עבורך את אחד מהמלונות האיכותיים והקרובים ביותר למרפאה בעיר צ׳נדיגר, במחיר מיוחד ללקוחות המרפאה, כך שאם תבחר בכך, מרגע נחיתתך בהודו, כל השירותים הנלווים יתואמו עבורך ותלווה מרגע הגעתך לשדה התעופה, במהלך ביצוע השתלת שיער בהודו, במרפאת Darling Buds ועד לרגע עזיבתך את הודו.

כמובן שלאורך כל שהותך, תוכל לקבל מענה מלא בשפה העברית מנציג ישראלי שעבר בעצמו ניתוח במרפאה. גם לאחר הניתוח, תוכל כמובן להמשיך ולקבל מענה מהרופא במידת הצורך. למעוניינים ניתן לשלב את ההחלמה עם טיול לאחר הניתוח ביעדים שונים, כגון הודו או תאילנד הקרובה.

כמובן שלאורך כל שהותך, תוכל לקבל מענה מלא בשפה העברית מנציג ישראלי שעבר בעצמו ניתוח במרפאה. גם לאחר הניתוח, תוכל כמובן להמשיך ולקבל מענה מהרופא במידת הצורך. למעוניינים ניתן לשלב את ההחלמה עם טיול לאחר הניתוח ביעדים שונים, כגון הודו או תאילנד הקרובה.

דוגמא להשתלת שיער בהודו למטופל ישראלי:

למה לבחור לעבור השתלת שיער בהודו במרפאת Darling Buds ?

צוות מרפאת Darling Buds

צוות מרפאת Darling Buds

ד”ר Tejinder Bhatti נחשב לאחד החלוצים בתחום הניתוחים להשתלת שיער בחו״ל, לא רק בהודו, אלא ברחבי העולם. ד”ר Tejinder Bhatti מבצע ניתוחי השתלות שיער בלבד במרפאת Darling Buds, המרכז להשתלות השיער הגדול ביותר בהודו, המאובזרת בציוד חדשני מהמתקדמים בעולם לביצוע השתלות שיער בטכניקת FUE.

המרפאה הנה חברה ב- IAHRS (הברית הבינלאומית לניתוחים לשיקום שיער), ב-American Hair Loss Association (איגוד נשירת השיער האמריקאי). כמו כן, מומלצת ע״י Spex ובארבעת הפורומים הגדולים בעולם להשתלות שיער. תחום המומחיות שלנו הנו ממוקד ביותר וכולל אך ורק ניתוחי השתלת שיער המבוצעים בשיטת FUE ו-BHT בלבד.

צוות המרפאה הינו מיומן, בעל ניסיון מוכח, עם שנים של וותק בתחום. המרפאה נחשבת לאחת מהמרפאות המובילות בעולם בתחומה, יעידו על כך אלפי לקוחות מרוצים מרצות הברית, קנדה, אוסטרליה, בריטניה, מדינות אירופה וישראל, כמו גם, עשרות שחקני קולנוע מבוליווד ופוליווד.

עקרונות פעולה: ד”ר טג’ינדר בהאטי סבור שהעקרונות הבאים חשובים לשמירה על רמה גבוהה שירות רופא למטופל, במיוחד בתחום השתלת השיער:

– הכשרת הרופא וצוותו – שיעור התשה נמוך של אנשי הצוות המרכזיים – אינטראקציה אישית (דואר אלקטרוני / טלפונים / שיחות וידאו) עם לקוחות שהתפשטו על פני מספר שבועות אם לא חודשים לפני שהלקוח קובע תור לניתוח – איכות טיפול גבוהה ביותר – מחירים משתלמים

אלה חמשת עקרונות הפעולה של המרפאה, המבטיחים קבלת תוצאות ברמה עולמית ומטופלים מרוצים שנה אחר שנה כבר למעלה מעשרים שנה!

מטופלת לאחר השתלת שיער בהודו במרפאת Darling Buds:

מרפאתנו אינה עוסקת בשיווק אגרסיבי, ספאם, הטרדת לקוחות או ייפוי המציאות כמו רוב האחרים בשוק תחרותי זה – זהו עניין של גאווה! במידה ותבחר לשלוח לנו מייל, ליצור עצמנו קשר טלפוני או להגיע למרפאת Darling Buds, אתה יכול להיות סמוך ובטוח כי גם אם תשאיר את פרטיך, לא נשלח לך ספאם ולא נפעיל נגדך שיטות של שיווק אגרסיבי, שכן השתלת שיער ובחירת המרפאה הם השיקולים שלך בלבד, לאחר שערכת את המחקר שלך. ניתן לקבל מידע בדבר עלות השתלת שיער בהודו בדף הבא: מחיר השתלת שיער.

לחץ על התמונה לצורך צפייה בתמונות נוספות וגדולות יותר של המטופל:

מטופל בריטי לפני ואחרי השתלת שיער
מטופל לפני ואחרי השתלת שיער
תמונות לפני ואחרי השתלת שיער מטופל מדנמרק
השתלת שיער 2500 זקיקים

מרפאת Darling Buds במספרים:

נתונים סטטיסטיים לגבי אחוז ההשתלות שבוצעו במרפאה בהתאם לנתוני המטופלים ולאופי ההתקרחות.

80.22% השתלות שיער לגברים
50.17% ניתוחים שכללו BHT
56.53% מטופלים מחוץ לאסיה
20-30 גיל מרבית המטופלים

קרא עוד

בחירת המנתח, היא השיקול החשוב ביותר. נדון על בדיקה בנושא ההכשרה, הידע, הנסיון, המיומנות, המקצועיות והאיכות. נבין מה לבדוק בנושא ההסמכות והתעודות, חברות בארגונים ועוד.

נטייה גנטית בסיסית בשילוב עם גורמים סביבתיים שונים, גורמת לנשירת השיער להתעצם. בבואכם לעבור השתלת שיער,  השאלה הבסיסית היא: ״האם אני בכלל מתאים לעבור השתלת שיער ?״

במהלך השנים ד”ר Tejinder Bhatti נשאל שאלות רבות בנושא השתלת שיער, בדף זה נדון בשאלות נשנאלו הרבה ונציג שלל שאלות וכמובן גם את התשובות בנושא בהתאם לתשובותיות של דר׳ בהטי.