הרופא הוכר כאחד מ-20 ממשתילי השיער הטובים בעולם, היחיד מחוץ לצפון אמריקה ואירופה.

סיבות לבחירה מרפאת השתלות השיער של ד”ר Tejinder Bhatti !

1. תכנית אישית לנשירת השיער שלך

צוות המרפאה לא יאיץ במטופל לניתוח. אנו מאמינים, שכאדם, הרצונות שלך הם ייחודיים, כך גם נשירת השיער שלך. אנו נתכנן תכנית מיוחדת עבור נשירת השיער ונתאים טיפול ייחודי עבורך, המבוסס על מין, גיל, סוג נשירת השיער, הרצון שלך ואפשרויות תקציב שלך. לאחר הערכת מצבך, באם נגיע למסקנה שאתה מתאים לטיפול, אנו נמליץ על תרופה, ניתוח או שניהם. נקודת המוצא תהיה: אם אתה זקוק לטיפול תרופתי, מה תהיה מידת ההצלחה. אם אתה זקוק לניתוח, נקבל החלטה על אזור הכיסוי, צפיפות וגודל השתלים.

2. פריסת שתלים באופן טבעי

מכיוון שלכולנו יש צבע שיער אחר, מרקם, צפיפות, מין, גיל, גודל ומיקום נשירת שיער. שימוש בגודל שתל אחד בלבד (יחידת זקיקים אחת) כדי להתמודד עם כל המאפיינים לא ישיג את התוצאה הטובה ביותר. אנו נמזג את היחידות הטבעיות שלך, כדי לספק את התוצאות הצפופות והטבעיות ביותר במחיר סביר.

3. אנו נמקסם את השימוש בשיער מהאזור התורם שלך

אנו היחידים בהודו שמשתמשים בהגדלה של x25 כדי להמנע מפגיעה בזקיק השיער שלך, כאשר אנו חודרים עד לשתל הבודד.

4. מראה טבעי לאחר השתלת שיער

לראות זה להאמין ! אנו נאפשר לך לפגוש את המטופלים שעברו ניתוח במרפאה שלנו. במקרה שהם אינם זמינים, היועץ שלנו, יראה לך תמונות ויאפשר לך לדבר אתם. התמונות מראות בפירוט את השיער, שורה אחר שורה, כמו גם את קו השיער וצלקת בלתי נראית באזור התורם .

5 . צוות ברמה עולמית

צוות מיומן, עם מוטיבציה גבוהה שמבצע אך ורק השתלות שיער. הדבר מבטיח איכות מקצועית, כפי שנראה לך במרפאה שלנו. שים לב, שלא בכל מרפאה מובטח לך צוות אחיד ורופא ספציפי שמבצע את ההשתלה.

6 . אבטחת איכות

אבטחת האיכות במרפאה מתחילה בבחירה של טכנאי NHT. כל הטכנאים חייבים לעבור בדיקת תיאום עין יד ACC. רק חמישה אחוזים מבין הנבחנים עם הציון הגבוהה ביותר, נבחרו להיות חלק מהצוות שלנו.
טכנאים אלה מוכשרים באמצעות תכניות הדרכה מקיפות וקפדניות לפני תחילת הטיפול. כעיקרון, אנו מנתחים רק מטופל אחד או שניים בכל יום, זאת על מנת להבטיח יעילות אופטימלית. במרפאה, אנו מבצעים באופן בלעדי, רק השתלת שיער.

7 . קודם כל הבטיחות 

ב-DBHTC , העלנו את נהלי הבטיחות הסטנדרטיים הנהוגים במרפאה, בכך אנו מונעים זיהומים.

8 . שיער שופע וצפוף

המנתח שלנו מסוגל לספק עד 80 שתלים לסנטימטר בריבוע. מספר השתלים עלול להיות מוגבל רק בשל גודל האזור התורם הזמין.

9 . טכניקת השתלת שיער ללא כאב

הטכניקה ללא כאבים DBHTC מבטיחה שהמטופל ישאר רגוע וללא כאבים לאורך כל התליך.

10. טיול אחד בלבד לצ’אנדיגאר עושה את זה

אנו מסוגלים לספק איכות ותשומת לב אישית בטיפול אחד בלבד במרפאה.

11. טיולים באזור

המרפאה מאפשרת תמיכה להמשך הטיול שלך, המלצות לשהייה באתרי מנוחה וטיול באזור הקרוב והבינוני, לדוגמא: אמריצר, מנאלי, שימלה, טימברטרייל היידס ועוד.